آخرین اخبار
کد مطلب: 73257
دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ايران است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1444

به گزارش سلام لردگان به نقل از ايرنا از روابط عمومي سازمان پدافند غير عامل کشور سردار ?غلامرضا جلالي? روز شنبه در پيام خود به مناسبت هفته دفاع مقدس با يادآوري فرمايشات فرماندهي معظم کل قوا مبني بر اين که ?جنگ تحميلي، تحميل يک جنگ بين المللي عليه ملتي بود که از يک آرمان مقدس دفاع مي کرد?، تاکيد کرد: ادبيات حماسي و تاريخ سياسي ايران مملو از حوادث متفاوت و شجاعت و جسارت جوانمرداني است که در حراست از خاک وطن از پاي نيفتادند و بي شک دوران دفاع مقدس همواره نقطه عطفي در تاريخ حماسي و سياسي جمهوري اسلامي ايران به شمارمي رود.

رييس سازمان پدافند غيرعامل کشور در قسمتي ديگر از اين پيام تصريح کرد: دفاع مقدس حکايت نامکرر و ماندگار دلاوري شهيدان و شاهداني است که با خون و جانفشاني سطر، سطر تاريخ اين مرز و بوم اسلامي را نگاشتند.

سردار جلالي همچنين به توطئه جديد استکبار و صهيونيسم در ساخت فيلم واهانت به ساحت پيامبر گرامي اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: درطليعه هفته دفاع مقدس باتاسف فراوان بارديگر دستان تبهکار پيوند شوم استکبار و صهيونيسم، جنگي جديد از سلسله جنايت هاي خود را با اهانت به ساحت مقدس نبي اکرم اسلام (ص) و با گام هايي فراتر از قبل رقم زد و مناديان دروغين آزاديخواهي يک بار ديگر باطن ضد انساني خود را نشان دادند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس